Emilia!

2009-06-23 @ 11:52:38
Vaknade av ett stuts när kl va lite över 5, då ville min lilla sessa upp! aa nä! men vi hade INGET  att säga till om,vi fick gå upp me henne. Hon ville bara leka lite och sen somnade hon om igen när kl va lite över 6. .
Sen vaknade hon igen vid 8.
Då fick man gå upp. och då gjorde ja en flaska till henne och hon mumsade i sig den med ett glatt humör.
Till min fasa såg ja att hennes varmeplidor blett VÄRRE över natten!
Så jag ringde till bvc och vi fick en tid kl 10! kl va lite över 8.30 så ja fick skynda mig in i duchen och så..
Vi kom ca fem min försent =/ sorry!
Emilia fick en salva mot plidorna och förhoppningsvis försvinner dom snart!

Man träffade även på BOBBY,JESSICA & LINDA på vc.
Vi stod och snackade en stund(ca en halv timme)Emilia sov i vagnen under tiden,tyckte hon var mysigt!  Sen fick vi dra oss vidare,

Vi hämtade ut hennes salva på apoteket och sen gick vi hem.
Och nu sitter man här.. så alldeles snart ska min lilla sessa äta igen!

sen får vi se vad man ska hitta på me idag,kanske sticker och solar me jenny!


ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback