trött och på dåligt humör..

2010-02-18 @ 11:57:29
hmmmm.. ja hur ska man börja, eller VAR ska man börja?
detta skriver jag till dig!!!!.

 TÄNK DIG VÄLDIGT NOG FÖR VAD DU GÖR, för det beslutet du gör nu kommer du att få leva med i resten utav ditt liv. När jag pratade med dig igår lät jag kanske arg och du tog de kanske som jag sa till dig vad du ska göra. och det gör jah VERKLIGEN inte. du är stor nock till att ta dina egna belut! MEN TÄNK DIG NOGA FÖR INNAN DU BESLUTAR DIG FÖR NÅGOT!! TÄNK TÄNK TÄNK! Det är det du måste göra nu! Och det är BARA DU som kan avgöra vad som sker. ingen annan!


jag skriver inte vem det handlar om eller vad det handlar om!

Emilia är fortfarande dålig =(  hon har feber och hosta.. var hos läkaren me henne igår, men dom kom inte fram till något. förhoppningsvis är hon bättre till på fredag, annars är de väl hennes öron som klyddar igen =/ ..

Aja.. de blir nog bra ska ni se =) DE LÖSER SIG!
 
tror du inte att jag vet att du LÄSER min blogg.. MOHAHAHAHAHAH!!

nu sitter jag i skolan och mina ÄLSKLINGAR är hemma och myser..

Har haft de ganska så mysigt under veckan. Nenne har varit hos oss och vi har haft de riktigt trevligt..
LOVE U NENNE!

Nä nu kallar böckerna igen.. kände bara att ja va tvungen att ta en paus i allt pluggande.. ganska så DRYGT!! jag pluggar samhälle nu btw.. har redan lämnat in ett arbete i psykologi B och de fick jag VG på =) WIE!

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback