hur ska man börja?

2010-03-22 @ 11:31:08
ja, förra veckan har varit KATASTROF! emilia har varti riktigt dåligi sin lilla mage,hon har inte velat äta dricka eller leka alls!
tycker så synd om henne.men vad ska ja göra? kan ju inte tvinga i henne dricka o mat.så fort hon åt så spydde hon upp allt igen, och allt tyder på att det är tarmvred på gång. för så här har det varit innan hon fick tarmvred.. i torsdags så åkte vi iallafall in till akuten i lund,där läkaren ifrågasatt mig varför vi åkte in med henne?
-ja för att hon MÅR JU SÅ JÄTTE BRA,!!! ? Mongo läkare!!
vi fick åka hem med min jätte friska emilia, hon var super gnällig och ville inte göra något alls! bara satt i mitt knä o halv sov hela dagen =( fy vad jag har mått dåligt för henne! min lilla älskling ska ju inte behöva var så sjuk!!!
a!!
Lördagen började bra,emilia gjorde nr två o det verkade som om allt skulle bli bättre igen, men såååå fel man kunde ha! vi alla 3 sov middag tillsammans, UNDERBART! men efter vår middagslur så blev emilia ÄNNU dåligare! hon bara skrek  rakt ut,vred sig i plågor o man fick absolut INTE röra henne lilla söta mage! NEJ!
Vi fick ringa efter en AMBULANS!!! det var så illa kan jga lova, hon hade hållt på att skrika i ex antal timmar redan.. Ambulansen kom,vi åkte o HELT PLÖTSLIGT SLUTAR hon gråta o skrika??!?!!?! WHAT?
när vi väl var inne hos läkaren blev hon JÄTTE PIGG,hon ÅT,DRACK & LEKTE!!!! kan ni FATTA de?! HON Åt och DRACK!!! läkaren undersökte henne och allt såg bra ut igen! men... hur?! Vi fick iallafall sitta där till lite över elva, för att vara på den säkra sida..

Söndagen; ja, förra veckan verkar inte ha existerats! för EMILIA är betydligt bättre nu! hon
 är nästan som vanligt,lite gnällig,men det får man dock ha överseende med!
Hon satt själv på golver och lekate med sina saker själv hela dagen igår!
Helt underbart att se! hon gör saker SJÄLV igen!! LOVELY!!!!!!!!

och ida har man lämnat henne på dagis,dom skulle ringa om det var något, då hämtar jag henne direkt!!

hon har varit så mammig under hela förra veckan. och är det fortfarande kan jag lova. OCH jag bara ÄLSKAR det! det finns inger mysigare än när ens barn går efter en och säger "mamma".. "titta".. och vill upp till en.. som jag har pussat på henne.. o kramat henne.. a!! jag skulle kunna ge henne världen om hon vill ha den! jag SKA ge min lilla älskling ALLT hon vill ha! + lite till..bara för att de ska vara så!!


jag och emilia under julen!


nej nu ska jag göra något vettigt! kan inte sitta här hela dagen!!

ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback