varför blir de så här?

2010-03-11 @ 13:43:19
sitter och funderar över en händelse som skett för ett par år sen.
man blir lätt medtagen utav det. men nu ska vi inte tänka så, vi ska var positiva och se glatt på vad som skett.. för ja har ju som sagt världens underbaraste sambo, och en helt underbar dotter.
 
min lilla emilia är ju verkligen det finaste som finns!!

Blir så ledsen när ja lämnar henne  på dagis, hon skriker efter mig och vill verkligen inte var där. men hon måste ju,för annars kan ja ju inte plugga, o kan ja itne de så kan ja ju inte ge henne vad hon behöver. Som sagt gör jag ju detta för EMILIA.. för att kunna få en bra inkomst sen och kanske köpa ett fint hus?
Ja vill ju ge henne allt hon vill ha.!

och lite till!



Sitter hemma och pluggar nu,har feber och fryser röven av mig! emilia har varit hemma med mig nästan hela veckan för ja inte mår bra, men vi har haft de mysigt. dock har ja inte kunnat plugga som ja ska när hon är hemma. men de tar ja igen nu idag!


lyssnade på en låt innan som min pappa spelade för mig för ett tag sen..

ja lägger in texten så får ni själva läsa den vet ja =)


I feel unhappy

I feel so sad

I lost the best friend

That I ever had

She was my baby

I loved her so

But it's too late now

I've let her go

I'm going through changes

I'm going through changes

We shared the eve's

We shared each day

In love together

We found a way

But soon the world

Had its evil way

My heart was blinded

Love went astray

I'm going through changes

I'm going through changes

It took so long

To realize

That I can still hear

Her last goodbyes

Now all my days

Are filled with tears

Wish I could go back

And change these years

I'm going through changes





Nä nu ska ja plugga vidare!

ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback