vilken HÄRLIG natt!

2010-05-25 @ 10:16:31
eller inte! Lilla älskade emilia vaknade vid tre halv fyra o VÄGRA somna om förren vid typ halv fem!!
Så nu är man lagom trött, hade inte ens hört när D gick upp ? vaknade i ett ryck vid halv 8 o kollade över på D sida av sängen, o där va ingen, stakare fick gå o jobba när han va sååå trött =/ tyvärr är de så ibland.. emilia vaknade inte förren vid kvart i 8... tog de lugnt o mös lite me henne innan vi gick upp för att sen stressa till  dagis =/ ha ha ha..

o nu sitter man här hemma o bara tar de lugnt. ska dra fram dom ökända skolbäckerna med hade jag tänkt!
sen ska man cykla bort till Ginis o ta en kopp te för att sen cykla till ett möte med LSS!
ska ju börja jobba där sen.. ska gå igenom lite papper o så nu  =)

sen ska man hämta från dagis o hem o laga mat.. kanske hinner vi mata dom tokiga ANKORNA ?! vet ej om ja vill riktigt, sist bet dom ju emilia! så ja har inte riktigt bestämt mig än.. får se!

vilken mysig o underbar kväll vi hade igår! satt o höll om varandra i soffan o bara mös!

kan inte önska mig något annat än MIN familj! det är verkligen den BÄSTA familjen man kan ha! har en pojkvän som uppskattar mig till tusen, gör allt för mig ( o ja för han ) säger varje dag till mig (flera gånger om dagen ) hur mycket han älskar mig o behöver mig, skickar hur gulliga sms som helst till mig, berättar hur lycklig han är att ha både mig o emilia hos sig! att han inte kan önska sig något mer!

inte jag iheller för den delen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback