nothing broken but my heart

2009-10-15 @ 21:38:59
Baby can you feel me
Imagining I’m looking in your eyes
I can see you clearly
Vividly emblazoned in my mind
And yet you’re so far
Like a distant star
I’m wishing on tonight....

Did you give enough time when I was alone
When I needed you there to make me feel I belonged
You just don’t know what you do to me
I just had to be free.....








sömnbrist!

2009-10-15 @ 08:30:51

Inatt har jag inte fått sova så mycket,för en styck EMILIA skulle BARA sova i mammas & pappas säng!
Sen har hon vaknat typ en gång i timmen,slagit mig i ansiktet,knuffat bort min kudde,dragit av mig täcket,osv osv!Höll på att bli tokig när danne sa att kl va 7, och ja hade tänkt gå upp ca7.15. MHE!! så jag har knappt få sova något inatt.. aja.. skit samma..

Idag blir de inget jobb.för idag ska jag FIXA med en massa saker! AH! ja det är lika bra att få de gjort nu,så slipper man dra i de sen..

Hade JÄTTE trevligt igår.. Tack för en underbar dag!

Nä nu ska jag träffa NENE!!











God Morgon!

2009-10-14 @ 08:17:31

AAAA,inatt fick jag sovit en hel del, men jag kände nu när jag vaknade imorse att ja kunde sovit ett tag till =)
Men jag gick upp ändå, gjorde mig iordning och nu sitter jag här. Bussen går inte försen 08.34 till TOMELILLA & därifrån får jag ta en annan buss vidare till VANSTAD! men men, Jag trivs ju så bra där att det spelar ingen roll för mig att åka runder.. hade varit en annan sak om man inte trivts.. då hade jag ALDRIG gjort de..
Idag jobbar jag till 18.00..ska stänga fritids.. hmm, hoppas att de går bra,känner att mitt minne sviker mig.men de ska nog gå bra, får ju ta och  fråga så jag inte missar något...

aja,, nu ska ja fixa de sista sen ska jag dra..

va?!

2009-10-12 @ 20:17:13
ha! jag har ju TOTALT glömt bort att skriva att min underbara EMILIA tog 1 steg igår! Hon sträckte sig efter min mobil men kunde inte nå den så hon tog ett steg.. =)
AAAAA!! ja börja nästan GRÅTA! Tänkt, hon börjar bli stor,hon kryper som in i när hon är på golvet och nu har hon börjar stå mer själv. Så de dröjer väl inte länge tills hon springer runder här i lägenheten.
WIE! Som jag längtar!

tänkte bara säga de!










BTW, sur är jag väl inte,men ganska BESVIKEN på dig!

måndag!

2009-10-12 @ 13:47:46
JA! för er som missat detta nu,så är det MÅNDAG today!

Igår kväll fick man fin besök, UTAV NENE då(nene=Jenny)
Vi satt och snackade om ALLT! T.E.X om vilka UNDERBARA människor som bor i SJÖBO och om livets mening,kärlek,barnen och jobb! så vi fick prata ut en del igår!  HJÄRTAT kändes lättare.(
som man säger)
Blev lite paff igår kväll kan jag lova er. Emilia SOMNADE på nenes arm,(
sist hon gjorde de va hon typ 4 månader,och då skulle de bara vara pappas arm!) så jag blev lite paff.hon va tydligen JÄTTE trött!
Nene stannade en stund efter Emilia hade somnat,sen skulle hon osså hem o sova!

Aja nu ska jag ut och SYNDA.kanske knackar på ditt  FÖNSTER!?

mohaha ha ha ha!

Du är saknad!

2009-10-11 @ 16:57:55

 FAN vad jag saknar dig mitt hjärta!





http://www.youtube.com/watch?v=DxtjK_YoDxQ



Jag satt och lyssnade på denna låten medans min hjärna börja spela mig ett spratt,

TÄNK om du inte trillat i,
TÄNK om du fortfarande levt!
TÄNK OM!

Då hade du fått träffa min underbara EMILIA!
MEN nu är det inte så,
för att du TRILLA i,
För att du INTE lever mer..

JAG SAKNAR DIG MIN ÄLSKADE ANICA!

Vi ses en dag!

men inte på ett bra tag
!

snart slut..

2009-10-11 @ 13:46:20
ja,om ni inte vet de så är de snart MÅNDAG!

helgen har varit ganska så lugn,med tanke på att Emilias tänder håller på att komma..
Vaknade inatt av att Emilia SKREK rakt ut,kanske en mardröm? kanske tänderna? kanske hungrig?
ELLER ALLT PÅ EN GÅNG?

hon somnade iallfall om igen när kl visade 03.45.. .KUL!!!!!!

Jag funderar på om ja ska städa undan lite eller om jag bara ska va och njuta av att vara "ledig" en stund nu!

får väl se..


JOBB!

2009-10-09 @ 07:05:54

Morgon pigg någon? Inte jag iallafall. trött som en gnu kan ja lova! Idag ska ja jobba mellan 9.30 -15.00.
Men måste ta bussen 7.30 för att kunna vara där i tid.. a! Lite drygt va? Aja,igår fick man sova ut en del, Jag och emilia la oss i sängen vid tre,sen vaknade vi kl 18.00! Sen gick vi bort till NeNe en stund!
Vi satt uppe en bra stund efter läggdags igår,men de va värt de=)

Vi får se vad dagen idag har att bjuda på,om inget annat så blir de nanna kudden tidigt!

Så de e så!





ehm?

2009-10-05 @ 12:17:30

jasså.dår sitter man här igen,som om man inte har något vettigare för sig, OCH JO mina "vänner" jag ska snart gå iväg,och vad som händer då,, ja.. det är mellan mig och mina älsklingar!

Idag har jag lekt av mig lite med våran kamera + camen! hehe..