if..

2009-07-25 @ 20:38:44
If I should die this very day
Don't cry, cause on earth we wasn't meant to stay
And no matter what people day
I'll be waiting for you after jusdement day

One night not long ago
I fell for you
Too easy to let go
She was one from your past
One of the few
You said it didn't last

Now romeo you know I can't believe
Your tongue would slip so easily
I know you think I oughta let it be
But get it right, next time
That's the end of me

Chorus:
My name is not susan
So watch what you say
If you still need her
Then be on your way
Don't wanna hear about susan
She's got nothin' on me
So show some respect for the love you receive
My name is not susan

Last night you were asleep
Deep in a dream
I heard you call her name
Then you turned to embrace
I froze in place
Never to be the same

Now romeo you know I never knew
My heart would bust so easily
I know you think I oughta let it go
But get it right next time
Say good-bye to me boy

I never want to be the girly that you 'call' one and only
You know the kind of girly that you would call when you get lonely
I never should have let you in,
A damn shame -- forgot my name!
Well, anyway

Don't want to hear about susan
My name ain't susan (x3)
Ya better get it right!

share my life..

2009-07-25 @ 20:24:15
Share my life, take me for what I am
Cause I'll never change all my colours for you
Take my love, I'll never ask for too much
Just all that you are and everything that you do

I don't really need to look very much further
I don't want to have to go where you don't follow
I won't hold it back again, this passion inside
Can't run from myself
There's nowhere to hide
(your love I'll remember forever)

Don't make me close one more door
I don't wanna hurt anymore
Stay in my arms if you dare
Or must I imagine you there
Don't walk away from me...
I have nothing, nothing, nothing
If I don't have you, you, you, you.

You see through, right to the heart of me
You break down my walls with the strength of you love
I never knew love like I've known it with you
Will a memory survive, one I can hold on to

.....

2009-07-24 @ 22:29:48

Äh, det löser sig till slut




ses<3

vad har hänt?

2009-07-23 @ 11:54:50

vad som hänt sen sist är en hel del, men ja kan försöka dra lite snabbt..

ehmm...jag har duchat jenny(ha ha ha) nä vi färgade håret och ja hjälpte henne att tvätta av de.. men de lät bra va?!
Sen har Sabina varit här.. vi hade SVIN SKOJ!Vi käkade hammburgare och kände oss allmänt FETA efteråt! presic som man gör efter en VÄLDIGT GOD hammburgare!


Igår va man uppe på BVC me Emilia och dom gav henne sååå fina komplimanger!
Så tack tack, ja och Danne har iallafall lyckats me nått.. ELLER HUR?!
haha.. nä ja va tvungen att skriva så..

ehmm.. nä ja ORKAR inte skriva mer.. är trött, ja la i MIGRÄN HELA KVÄLLEN igår. inte så NICE kan ja lova! Men ja har ju ändå turen på min sida, Danne va och pysla om mig!

SÅ MINA LÄSARE, NU HAR NI NÅGOT MER ATT SNACKA SKIT OM!

eller hur R...............?
 no name!









ses!

vet ni?

2009-07-15 @ 01:25:55
JENNY ÄR SÅ JÄVLA PORRIG!!



nu sitter man i köket och är allmänt LYCKLIG!!

nä nu kallar....

Imorgon ska man grilla me Danne,Emilia,Jenny och Sabina!

ses<3

se..

2009-07-14 @ 23:16:26
se så roligt man kan ha!









LIVER LEKER OCH JAG HAR DET BRA!!

ses<3

blir så j'vla trött!

2009-07-11 @ 19:51:38

kan inte fatta att folk fortfaranade håller på me skitsnack!
SKAFFA ER ETT LIV!

idag har man haft en riktig mysig morgon! vaknade upp vid ca 8 och mös med Emilia i en timme ca,sen la vi oss i vår säng och fortsatte mysa, tillslut somnade vi bägge två och vi vaknade igen efter ca två timmar.. ganska så mysigt och underbart! får vi göra fler gånger.. Emilia har fått ett himla konstigt beteende.. får hon inte som hon vill så blir hon sjukt förbannad!
så de får vi ändra på innan de spårar ut helt!

sen träffade man Jenny och drack en kopp te me henne och efter de gick vi och handlade..

och nu ikväll ska vi ses igen och bara mysa.. förhoppningsvis me ett glas vin eller två =)

ses<3

inget att snacka om?

2009-07-06 @ 19:36:09
Ibland undrar jag om folk inte har NÅGOT ANNAT att snakca om?
Vad jag gör behöver inte folk bry sig om! Vem jag UMGÅS med borde NI bara skita i!
Att ni bara ORKAR!?!!


ja det har ju hänt en del sen man skrev sist! men dom SMASKIGHETERNA behållar jag för mig SJÄLV!
är så sjukt trött på folk som "bryr sig nu"
vi är här för dig,,bla bla bla... ge upp.. har ni inte vairt här innan så kan de fantamig va! Orkar inte med FALSKA människor runt om kring mig nu! allt jag behöver är min, MIN, familj! och ingen annan!

ska mysa me EMILIA nu!



ses<3