vad har hänt?

2009-07-23 @ 11:54:50

vad som hänt sen sist är en hel del, men ja kan försöka dra lite snabbt..

ehmm...jag har duchat jenny(ha ha ha) nä vi färgade håret och ja hjälpte henne att tvätta av de.. men de lät bra va?!
Sen har Sabina varit här.. vi hade SVIN SKOJ!Vi käkade hammburgare och kände oss allmänt FETA efteråt! presic som man gör efter en VÄLDIGT GOD hammburgare!


Igår va man uppe på BVC me Emilia och dom gav henne sååå fina komplimanger!
Så tack tack, ja och Danne har iallafall lyckats me nått.. ELLER HUR?!
haha.. nä ja va tvungen att skriva så..

ehmm.. nä ja ORKAR inte skriva mer.. är trött, ja la i MIGRÄN HELA KVÄLLEN igår. inte så NICE kan ja lova! Men ja har ju ändå turen på min sida, Danne va och pysla om mig!

SÅ MINA LÄSARE, NU HAR NI NÅGOT MER ATT SNACKA SKIT OM!

eller hur R...............?
 no name!









ses!


Kommentarer

Postat av: Tezzan

guuuud vad fina bilder på dig!!! Puss o kram

2009-07-23 @ 16:01:34
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Postat av: Hille

Mycket fina bilder :)

2009-07-23 @ 19:34:11
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback