aha!

2010-02-01 @ 13:30:24

 

Nu vet jag varför min lilla sessa va så gnällig häromdagen,hon hade ju blåser i halsen och i munnen(inget farligt typ som halsfluss bara) och nu kan hon ju inte vara på dags som hon så gärna vill! men förhoppningsvis är hon bättre snart igen,hon har ju inte velat äta något iheller,så man har ju varit nere pga de.. finns inget värre än när ens bran inte vill äta =/ men hon börjar bli bättre:D

Imorse gick jag upp lite senare än planerat.. ställde om kl när den ringde vid halv åtta.. ville ju SOVA!!!! efter ca en timme gick jag upp och duchade och gick sen ner och hämtade ut Emilia host medicin oh efter de gick jag hem och då va mina älsklingar vakna så jag fick sätta mi ner och äta lite frukust innan jag gick till skolan.. och nu sitter man här och pluggar.. kanske ni kan hjäpa mig för jag har kört fast på en fråga.. eller ja..

Första grågan :VAD KÄNNETECKNAR LIV? den har jag redan svarat på..
Andra frågn: KAN DU HITTA NÅGOT EXEMPEL DÄR GRÄNSEN MELLAN LIV OCH ICKE LIV ÄR SVÅR ATT DE??????!!
va? hehe..de låter JÄTTE LÄTT men jag har verkligen kört fast =/ !
aja,jag skulle få hjälp med de när jag kommer hem.. men tyckte att ni med kunde ha något att fundera över.. hehe..

snäll va?

Igår kom Sabina och Jonas över en liten runda, eller ja en SNABB runda. men jag fick iallafall träffa min sötnos:D sen framåt kvällen kom nenne och hälsa på.. vi snackade om allt mellan himel och jord..

NÄ NU MÅSTE JAG FORTSÄTTA!! ville bara tänka på annat en liten stund..



btw.. jag tror de snöar ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback