kväll..

2010-02-03 @ 20:48:34
ni som inte redan visste de,så är de KVÄLL nu.ja ska kasta mig i duchen och sen SOVA!
har varit en tröttsam dag.. visst gick jag upp sent men jag pluggade innan och nu känner jag min riktigt slut i huvudet.. men så blir de när man vill följa sin dröm.. (nu lät jag nästan allvarlig )
Nenne kom in om innan och vi tog en kopp kaffe och snackade om allt.. precis som vanligt..sen gick vi en runda ner till affären med hille..

när vi kom hem så diskade jag undan de som va på diskbänken,sen fick emilia BADA! och de tycker hon e SKOJ!

imorgon blir det att man ska upp tidigt,ska ha föjle med nenne och sabina till skolan sen ska vi lämna av Emilia på dagis och efter de hade jag tänkt att jag skulle plugga igen.. inte konstigt att man e trött va?

aja.. nu kallar duchen och sen kallar sängen..

Natt Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback