MÅNDAG!

2010-02-15 @ 09:54:27
vilken härlig rubrik va?

Helgen har varit hur mysigt som helst, i fredags träffade vi ett par gamla kompisar, vi åt middag med dom och hade de allmänt trevligt =) Får vi göra om. kändes jätte bra när man kom hem igen och allt var löst! nu vet vi iallafall var vi har varandra och om något skulle "dyka " upp igen så låter vi INTE det gå så långt igen.. BTW så var deras lille påg hur söt och underbar mot Emilia, dom lekte jätte fint, visst blev där lite svartsjuka,men det var inget som inte gick att fixa ;)

Sen på lördagen så drack man lite vin me nenne och älskling. vi hade sååååå underbart trevligt! sjukt längesen man gjorde något sånt.. och det ska vi LÄTT göra om, då MÅSTE SANDRA vara med =) Du gick miste om något vännen!

Söndagen var en slappe dag rakt igenom, vi åt mysig frukost och efter de så hade vi de lugnt och stilla, sen på eftermiddagen åkte vi ut till ANKLAM och spenderade kvällen där, vi blev bjudna på middag =) GOOOOOTT!! hehe..
Sen på kvällen kom Nenne Oskar och Hille upp en runda...

Du ska veta att jag tänker på dig nenne!
Emilia sa nenne flera gånger igår kväll.. och hon va helt förtjust i OSKAR! herregud! hon sprang fram o tillbaka och sa "där" hela tiden och pekade på oskar.. det var jätte skoj att se.. Skönt att hon inte va lika rädd längre, men som sagt hon blir ju äldre och då lär hon ju sig att vovvar inte är farliga.. visst?

nä nu ska jag plugga, jag har nästan presic kommit till skolan.


Saknar sommaren sjukt mycket! denna sommaren som kommer, kommer antagligen bli den BÄSTA på flera år, jag o älskling ska ju ***************
ha haha.. säger inte mer..
sen ska vi till norge! wie! saknar min bror ju!




ses!


Kommentarer

Postat av: Pauline

Åh, jag är också gärna med på vinkväll ;) mums!

2010-02-15 @ 11:27:37
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback