men snälla då!

2010-02-02 @ 19:11:14
KAN man bli mer irriterad? jag menar,de tar ALDRIG SLUUUUUT!! ARHG!! det spelar ingen roll vad jag gör.för det är ÖVERALLT!! går jag till vänster är de där,går jag till höger.. är DE där! och om jag vänder mig om ÄR de FORTFARANDE där! jag menar,hallå? när ska detta sk*t till SNÖ sluta?
Blir bara såååå irriterad.. och droppen på allt detta va när jag gick hem från skolan innan idag.. letade och letade efter den J'VLA MÖSSAN!! och kom till slut fram till att den LOG DÄR HEMMA ? A!

kallt! 

Efter en liten stund kom jag hem till min underbara familj som mötte upp mig i dörren me ett leende:D då försvann alla problem! KAN JAG LOVA!!

och nu sitter man här efter en JOBBIG dag UTE! eller nått? hehe..

aja..ska ta en kopp te och MYSA!!


ses!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback