sent idag..

2010-02-03 @ 12:23:57
vaknade tidigt imorse med emilia.. kl va ca halv fem och hon somnade inte om förren vid sex. då HADE jag tänkt att gå upp och börja plugga..men nästa gång jag kollar på kl är hon HALV TIO!??!?!
HUR kunde detta hända?
aja.. ingen skada skedd iallafall.. sitter just nu i skolan och ska börja plugga lite naturkunskap igen:D igår kväll plugga jag datakunskap..och jag trodde jag VISSTE ALLT..men ICKE! fick spel flera gånger på vår data.. men det är ju inte datan som gör fel kom jag fram till.. när kl va halv tolv ca kom min älskling och frågade om jag inet skulle gå och sova..jo de lät som men bra ide just då..

höll på att trilla innan när jag gick till skolan.. dom är ju SÅÅÅÅ DUKTIGA på att skotta ! 
eller inte!








 hade jag trillat så hade jag nog förgyllat någons dag.
.

nä nu får jag se till att börja med mitt pluggande.. 

BTW så är emilia redo för dagis imon.. hon har varit på toppen humör både igår och imorse.. och hon äter som hon ska med.. så imorgon bitti ska jag  UPP TIDIGT och gå iväg med henne till DAGIS

nä.. nu får jag plugga..


seee ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback