god dag gott folk!

2010-01-29 @ 12:36:09
Nu sitter man i skolan och pluggar r'ven av sig.. har suttit här sen typ lite i elva. Tänkte gå hem vid halv tre.. så jag får ganska så mycket gjort idag. känner att jag behöver det. för jag ligger lite efter än vad jag hade planerat =/ men de fixar jag under helgen..

Natten till idag tillhör inte mina favoriter, emilia har vaknat en gång i timmen och när vi lyfte över henne till vår säng så börja hon sparka på oss?? aja,efter ett tag somnade hon om igen och de kunde vi med göra:D de va behövligt!

Tänkte att jag skulle laga spagetthi och köttfärsås sen när jag kommer hem,har ju inte ätit något sen imorse,så jag känner mig lite hungrig och så nu..

Hade en väldigt konstig dröm inatt(de lilla ja drömde)Vaknade upp imorse och kände mig ganska ledsen över de... men som tur är va de bara en dröm.. och DRÖMMAR BLIR ALDRIG SANNA! det har man kommit på under dem senaste åren..



nu ska jag återgå till mina studier,kände bara att jag behövde koppla ifrån de ett tag..

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback