tid för mig?

2010-07-08 @ 20:17:11
ha ha ha. ärligt talat så gör ja inte de för min skull.. de är ju inte precis så att de är ja som frågar o frågar. o sen, ja.. skit samma..

har haft en lite halv stressad dag idag.. men de gick an. imorgon hinner ja klart med mina sista frågor i denna kursen, sen ska läraren "bara" rätta mitt uppdrag o sen till sist ska vi ha ett muntligt prov på de.. o SEN har ja en kurs kvar.. HISTORIA A! en 100 poängs kurs.. kommer bli lovely!


VET NI VAD EMILIA SA INNAN? jo han sa BOBBY 3 GÅNGER! lite skoj de!


 



nä om man skulle ta sig en kopp te o en cigg för att sedan krypa ner i sängen. är sjukt trött.. har varit de i ett par dagar nu.. hmm.. inte konstigt när dom håller på som dom gör! ha ha ha..


                             

vet ni vad? ja saknar min anica något enormt emellanåt! tänk att hon skulle varit lika gammal som jag.. min lilla ängel! tänker på dig! du var för god för denna hemska plats! vila i frid min underbara anica!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback