du får inte..

2010-06-21 @ 19:10:11

Idag har man tillbringat hela dagen med mamma,dom "små" o Emilia. har haft de ganska så bra, förutom att jag är sjuk än =( o  min lilla söta underbara emilias ögon är inte friska än =/ ger det imorgon med, sen får ja ringa läkaren igen, så hon kan få nån salva mot skitet..

har haft en huvudverk idag som heter duga, hostar nästan blod ( så illa är de inte men de känns så ) snuva till max o en annat massa.. o emilia har precis samma + ögoninflamation (eller förkylning i ögonen, som läkaren sa )

nu går hon här hemma o rullar med vagnen, hon säger akta till den när hon rullar förnära något, som typ bordet eller kylen, ser så roligt ut.. min lilla sessa ;)





 




'











tog fram några fotoalbum hos mamma, tittade på bilder från när ja va liten, där fanns bilder på anica, morfar o en massa andra som man saknar något enormt!
bilderna väckte minnen, dofter o känslor kan ja lova!
anica var inte gamal på en utav bilderna, ungefär som emilia nu, med andra ord, knappt 1.5 år. hon såg så levnadsglad ut på kortet, ögonen fylldes med tårar kan ja lova er!
tänker på dig varje dag min kicka!!

o min underbara morfar som ja nästan precis lärt känna, du lämnade oss ganska tidigt, vi hann i alla fall fira jul tillsammans. det är inte måna minnen som du är med i, men dom minnena där du är i, värdesätter jag enormt mycket! det är minnen som ingen kan ta ifrån mig! minnen som kommer leva med mig till jag själv blir gamal o dör.

vet du vad ukki,(finskt ord för morfar) jag saknar sig!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback