men vad hände`?

2010-06-09 @ 15:28:37
hmm..ja de kan man fan undra.. sitter här o tittar på när FASTER SANDRa försöker underhålla emilia.. o inget passar för den lilla damen" ha ha ha.. så är de ibland.. har "små groderna" igång så vi försöker sjunga med men de går inte så bra de heller.. ha ha ha--

har fått en virus som satt sig på mina stämband o min röst är som en 90 årig kärrig som druckit för mycket whisky.. ha ha ha.. inte lätt de inte.. o just nu, idag, har min mobil o hemluren ringt i ett.. ALLA ska prata med en nu när de inte är som bäst.. ha ha.. jobbet ringde innan o trodde ja va någon anna.. TRO DI!

nä nu ska ja springa o busa med min underbara dotter.. sen kommer D hem o då ska vi laga middag.. finns inget bättre än att äta en god middag tillsammans med sin underbara FAMILJ!

see ya sucker!!

Kommentarer

Postat av: Hille

krya på dig=)

2010-06-09 @ 22:25:24
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback