bara för att..

2010-03-02 @ 13:25:23
bara för att ja vet om att du läser min blogg!!

Jag har inte haft de bättre på länge! Allt klaffar och livet är så underbart härligt nu!


jag har allt jag vill ha nu, bara huset som saknas! ha ha ha!
Jag har världens bästa vän,min nenne, utan dig hjärtat hade de nog tatt mig längre tid att gå igenom detta skit som hänt. men med dig o D vid min sida kan ja rida ut vilken storm som helst.. för ingen, INGEN knäcker mig!

jag har däremot kommit på, att jag har ändrat livsuppfattning helt, du vet, kärleken stärker en mer än du tror. ja om du nu vet ja KÄRLEK är vill säga.

kärlek är inte bara en känsla,ett ord eller en handling. kärlek är att kunna DELA med sig till andra och att kunna  lita på varandra! visst. det finns flera olika kärlekar.

hmm.. va på väg att skriva något olämpligt kände ja..

phuss! hade ja skrivet ut de hade de nog blett "KRIG" ha ha ha!

aja.. skit samma.. ja är lycklig, ja är älskad, ja är JAG! 
 YEHAAA!!!

ha ha ha.. känner att solens strålar berör mer än vanligt idag!


Ska packa ihop mina böcker nu o göra mig iordning för att gå o hämta min sessa från dagis!


ses  suckers! ha ha ha!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback