men OJ !

2010-03-30 @ 10:16:36
har nog glömt bort att ja har en blogg.. ha ha ha! inte lätt när man har fullt upp med att leva livet!

Ja det har hänt en del sen sist, tar de lite snabbt, orkar inte skriva ALLT!
Emilia har varit hemma hela förra veckan,hon har inte alls varit bra i sin lilla mage.. så vi hat myst, myst,myst myst och myst! får ju passa på när hon är hemma! sen är det DAGIS som gäller!
 i fredags jobbade jag, va ute i LÖVESTAD (!) ja hade super skoj, förutom att ja fick huvudverk senare på dagen. inte konstigt för senare på kvällen/natten så ÅSKADE de! visaste ni de?
sen på lördagen hände de nog inte så värst mycket,skulle gå ner på VÅRMARKNADEN med emilia o nån till,men de regnade AS mycket så de fick vi hoppa. ja passa  iallafall på att gå ner en runda för ja skulle ju handla lite mat o damions dop present! sen på söndagen så åkte jag o emilia till malmö ! DOP var der som va aktuellt då, ja och ALEX konfirmation! ha ha..så fina dom va !
vi stannade där en stund sen kom mamma o hämtade mig.. åkte hem till min älskling..sen kom hille upp en runda...

o igår så va emilia åter på dagis,men dagen började i STRESS ! vi FÖRSOV oss! aaaaaaa!
FASTER SANDRA körde oss till dagis o sen mig hem igen.. ja satte mig o pluggade en stund sen kom sandra tillbaka inge efter hennes ärende!
vi satt en stund o snackade sen körde vi o handla.. vi gick in till jysk o ja FYNDA kan ja lova!! ha ha..
sen hämtade vi emilia från dagis.. kom hem o fixade fika.. sen kom hille upp en runda till på kvällen..

ja.. lite snabbt gick ja igenom veckan som gått..o nu ska ja plugga!!

ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback