vill ha de man inte får?

2010-05-22 @ 21:32:07
hmm.. ja jag kom på en sak.. ha ha ha.. o de stämmer !! om inte, hur kommer de sig då att du blir sjuk arg för vad JAG har o inte du?

hur kommer det sig att svenskarna vill ha de dom inte kan få? o de dom har vill dom inte ha? varför kan ni inte bara nöja er med de ni har o sluta sucka efter vad andra har? hmm..
någon som har ett bra svar varför svenskana inte är nöjda med de dom har? o ger fan i de som dom inte har med att göra?

inte alla svenskar som är så, men de flesta jag har mött.. vill ha de ANDRA har ..suckar efter vad ANDRA har..
hmm.. TUR att inte ja är SVENSK då! För ja är fullt nöjd o hur LYCKLIG som helst över vad jag har..

firar ju SEX ÅR med min underbara D till hösten! har en underbar dotter på snart 17 månader. ska börja jobba till sommaren när mina studier är klara.. aaaaaaaaah.. livet kan inte BLI BÄTTRE nu!
ska dessutom på en jobbinterjuv på tisdag =) KANSKE KANSKE ja får de jobbet med =)

har haft en skön o lugn dag i dag.. va ute en hel del.. skönt att få lite sol på sig... ;)

nä nu ska ja KRYPA NER BREVID MIN UNDERBARA D (!)

seeeeeee yaaaa !!


Kommentarer

Postat av: Pauline

Ja, tackarna gudarna för att man inte är helsvensk :)

2010-05-23 @ 23:35:12
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: veronica

ja visst är de ;) ha ha ha!

2010-05-24 @ 06:58:29
URL: http://veronicablom.webblogg.se/?tmp=24065736

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback