d blev dyra julkort!

2008-12-09 @ 14:19:06


ja, d blev dyrt att skicka julkort nu i år, ett frimärke kostar ju 5 kr! o till utlandet kostar d ju 11 kr!! aa!


Benita va är uppe en runda innan,vi fikade o snackade skit som vanligt =D alltid lika kul..
Man kan verkligen prata ut me henne,, hon e så underbar! älskar dejj snäckan<3

Idag blir älskling 26 år.. Får se va vi hittar på me ikväll.. är fortfarande helt slut  i kroppen efter helgen, men vi hittar nog på nått..

Har ringt runder till först FK, sen sjöbo kommun o till Personal direkt,, eller ja,, inte jag som ringt, D va mamma.. hehe.. vad skulle man gjort utan henne? Så nu e allt löst, ska bara få papperna som ja väntar på, skicka in dom o SEEEEEN e d klart.. Ett himla klyddande..  ALDRIG MER!

har inte haft ont på ett par dagar nu, ganska så skönt, inga förverkar igår, under dagen då.. men på kvällen kom dom.   aj =( o i morse vaknade ja av att ja hade en kraftig förverk, trodde ja skulle DÖÖÖ!! ja la i sängen o kollade på danne medans han la o sov,, "j*vla mongo" tänkte ja.. där ligger han, ingen aning om hur ont detta gör, o ondare kommer d göra..
men sen tänkte ja på vår lilla prinsessa.. då "försvann" smärtan.(nä d gjorde den inte men d känndes bättre när ja tänkte på henne) All den kärlek ja har att ge henne,, ja.. jag blir helt tårögd bara ja tänker på vår prinsessa..
Funderar på namn nu,, Bainca kom upp igår.. ganska så fint.. Vi har Michell osså,, vi får se.. vi får se..
ska ringa till Maisu nu hade ja tänkt.. inte pratat me henne på läääänge..

ses<3


Kommentarer

Postat av: Pauline

Ja alltså jag har egentligen haft detta jobbet hela tiden :) Bara det att jag har inte jobbat lika mycket nu på hösten :) Men jag trivs faktiskt, jobbarkompisarna är skitschyssta och chefen är som han är, han kan vara en liten surboll ibland, men det får man ta ;)



Gratta Danne i efterskott från mig, säg att han är närmare 30 än 20 nu =D HAHA!



Det är så roligt att ni också ska få en flicka :) Längtar tills hon kommer ut ju :P

2008-12-10 @ 12:14:35
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback