en flicka...

2008-12-03 @ 21:05:50

ja mina vänner.. jag o danne ska få en flicka.. fick reda på d idag.. är såå  glaaaad! En liten prinsessa..
min pappa säger att nu ska ja o danne få tillbaka för våra "synder".. ha ha ha..ja du e go du pappa<3

Har vatt me mamam nästan hela dagen, hon möte upp mejj o Danne i ystad,Danne åkte till jobb, ja & mamma stack o handlade =) Vi fick ett ryck att köra till tomelilla o handla så d gjorde vi.. o när ja skulle betala så stötte ja på min kusin CHARLOTTE=) tänka sejj.. kul o se dejj gumman..synd attt man inte träffas så ofta.. =(
när vi va klara på Ica supermarket kom ja påatt ja behövde gå på TOA.. men var? hos FARMOR så klart.. så ja slog dom en pling för att kolla att dom va hemma o d va dom..
Vi köpte me oss en jul blomma till dom.. innan mitt efterlängtade toa besök så berättade ja till farmor o Rebecca att ja o danne ska få en prinsessa.. fy va dom blev glada..

sen efter många om o men körde mamma mejj hem.. nästan presic när vi körde in i Sjöbo börja ja få förvärkar.. o ont gjorde d!! Sen kom ja på innan vi va hemma att ja inte har mina nycklar på mejj?!!?!? aa!! men som tur e jobbar älsklingen i Sjöbo så vi fick köra till hans jobb o ja fick hans nycklar..  så mamam hjälpte mejj upp me varorna... o kollade sen in våra bebysaker..hon tyckte dom va jätte fina.. =) Men sen va mamam tvungen till att köra.men förvärkarna hade itne släppt, ja vill ju itne vara sj då! Men hon kunde verkligen inte stanna o  Danne va ju ändå hemma snart.. efter typ en halv timme släppte d.. skönt.

När älskling kom hem så tog vi oss en fika..
Efter fikan fick ja ett ryck o bäddade vår lilla prinsessas säng o satte iordning hennes saker. men inte allt=)

Imorgon blir d nog bakning & stor städning.... men allt beror på hur ja mår.. HOPPAS att ja mår bra o kan städa undan.. börjar få lite pannik nu.. kan ju inte göra så mycket när ja har ont.. =( itne kul d inte..

Nä nu ska ja ladda ner bilderna ja tog innan  o skicka dom till pappa.. lovade ju d =)
btw så snöar d ganska så mycket i Sjöbo. har gjort d sen tre ieftermiddag.. mys!!!!!!

ses..

Kommentarer

Postat av: L o t t i i i z z

Thihi :D Va jätte skoj o se dig snäckan! Vi måste ju träffas lite oftare tycker jag! Och grattis än en gång till er lilla prinsessa <3 :)



KRAM

2008-12-10 @ 17:11:50
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Postat av: Sabina

Grattis igen till flickan! Ni kommer bli jätte bra föräldrar! :) Puss <3

2008-12-18 @ 09:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback