håller på med maten..

2008-12-15 @ 15:29:04
mmmmm.. d luckar gott i hela lägenheten nu.. luckar kyckling.. mums!har vatt sugen på d ett tag nu. så idag blir d kyckling me pasta.. mums! älskling äter ju inte kyckling så ja får fixa något annat till han.. blir nog becon eller köttbullar..men d lutar mer åt becon,, har inte bestämt mejj än.. ja jag överaskar väl mejj sj =)

vet ni vad ja kom på? despret houswife har uppehåll nu.. såg framemot imorgon kväll.. men nu visas ju inte d längre..får vänta till våren!! AAAA!! jobbigt..



men ja tror dom visar uggly betty.. hoppas.. tycker så synd om Betty.. hon måste lära sejj att säga ifrån o inte va så snäll alltid, visst ska man vara snäll.. missuppfatta inte mejj där. men hon är FÖR snäll.. hon måste få lite skin på näsan som man brukar säga.. som hennes syster hilda.. hon e lite bitchig,men ändå inte =) i like here!

tror nog att ja börjat få lite hum om hur detta me bloggandet funkar.. hehe.. om inte så får ni säga till mejj =)

AA! imorgon ska ja ju upp till MVC.. då får ja höra min lilla psinsessas hjärtljud igen.. ska bli kul..blir så lugn av d..
som ja längtar tills ja få hålla henne i min famn.. pussa på henne.. aw! vill ha henne nu.. hehe..
samandragningarna har inte gett me sejj som dom brukar, har haft ont hela dagen,i stort sett..
aja,,blir d inte bättre tills ikväll/imorgon så får ja göra något åt d..
Nä nu måste ja kolla till maten.. så ja inte bränner till den.. OJ =O

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Jag ändrade också min blogg jätte mycket i början. Man måste hitta det rätta lixom :)



Ja, jag hittade nåt fint :) Ett par byxor, en klänning, örhänge och lite smink :) Jag visar på bloggen sen :) hi hi.



Åh, herre gud ! Det har jag nästan glömt :P FÖRLÅT! Jag har börjar jobba rätt mycket igen lixom. Men nästa vecka är det slut med jobbet, så då kan vi planera in en fika :D

PUSSS <3

2008-12-15 @ 19:55:47
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback