hur gammal är du?

2008-12-22 @ 23:30:05
hittade denna på Paulines blogg(hon finns längre ner på sidan) så ja testade mejj. o d visade sig att ja :

Här är mina svar;

[  ] man har börjat använda  plastskyddet i mikron 
[ x ] man diskuterar att priset på maten i butik har gått upp
[ x ] man har förstått värdet i att diska efter varje gång
[ x ] man har plötsligt börjat älska kakor och annat gott  till kaffet
(tee)
[ x ] man har börjat titta på dukar och ljus när man shoppar
[ x ] man uppskattar lugnet på julafton - inte presenterna..
[ x ] man undrar vad pooke:a på facebook egentlligen är
[ x ] man har börjat tycka att string är obekvämt -
  ÄLSKAR dock hotpants<3
[   ] och vart man hittar strumpbyxor som håller in..
[ x ]  man börjar klaga på att folk ringer sent..
( svarar inte efter 21.00,)

....är gammal då.. hehe..
natti natti mina vänner..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Ha ha ! Vi kan vara gamla ihop :P



Ja, jag tänkte också på det. Jag har också värkar, dock mensvärk :P ha ha! Det är heller inte kul. Hon får komma ut snart så att moster Pauline kan pussa på henne och ge henne Massa presenter :D ha ha!

Har ni funderat mer på vad hon ska heta? :)

Saknar dig! Puss <3

2008-12-23 @ 09:39:00
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback