kväll..

2008-12-01 @ 20:49:22
(Så här såg man ut idag..) -------->>

jaha,. då va d kväll redan då..älskling gick ner för att handla.. ja e sjuk trött hela tiden. orkar inte göra något, plockade undan lite här hemma.. men krafterna tog slut så ja la mejj på soffan o kolla lite på
" mannen som talar me hundar". tycker om d pogramet.. Cesar e speciell.. hehe. =)

Nä idag har d inte hänt så mycket.. Benita kom upp om en snabb runda innan.. små pratade lite om förlossningar o hur d nu
KÄNNS att vara gravid.. Visst är det  underbart, härligt ,spännande, känslomessigt, jobbigt, o mest av allt väldigt påfrestande för en.. men man får ju en underbar beby.. o d e ju klart värt d!
Men en sak gör ja inte som Benita har gjort, kolla på en förlossning... Hon hade kollat på sjukhuset på tv tre häromdagen o då visade dom en förlossning...
NEVER! den ända förlossningen ja kommer uppleva är MIN egen.. ingen annans! Vill ju inte skrämma upp mejj sj.. men visst, ja vet om att d kommer göra sjuk j*vla ont.. d kommer ja inte komma ifrån.. men d gör inget.. ja vill ha min beby, till vilket pris som helst!
Vår beby e för rolig.. den ha "konstiga" saker för sejj där inne(i magen) kan typ hoppa runder o  boxar o sparka på en o samma gång.. ha ha ha.. ja va ska man göra åt d? bara skratta..
Hela magen hoppar på en =)

får skriva mer en annan gång...

ses!
                                                                                                                                        

Kommentarer

Postat av: Pauline

sv: Ha ha, jag tycker det är asballt att han snackar svengelska :)



Som jag vet nu är hon vaken alla fall, men jag vet inte hur hon mår. Hur känner du henne?



Puss <3

2008-12-01 @ 22:55:14
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback