kvällen...

2008-12-15 @ 21:51:33
nu under kvällen har ja bara legat på soffan.,, Sammandragningarna har vatt ganska så intensiva.. ja inget ja inte klara av =) ja har VÄRLDENS underbaraste älskling! ja fick verken diska,dammsuga eller byta sängkläder.. han gjorde allt.. Han blev nästan sur på mejj för att ja sprang upp o ner hela tiden.. sa till mejj att ja MÅSTE ta d lugnt.. så inget händer.. hehe.. kan han bli mer underbar?! ja älskar dejj min prins!
Vi fastnade för ett pogram nu på 5:an.. "världens minsta barn"
Vilken/vilka fantastiska människor,, bara för att man är korväxt så betyder d inte att man är värd mindre eller att ens känslor inte spelar in.. Denna dokumentären handlade om en flicka som e 13 år, som lider av "Primordial dwarfism... en ovanlig sjukdom,. .Även om hon har denna sjukdomen så är hon presic som vilken 13 åring som helst! kläder,smink,håret,naglarna,killar.. hehe  ja allt spelar in..
Verkligen givande att titta på..  gå in på länken under  o läs lite mer om Taylor vet ja=)
http://jonkoping.expressen.se/Nyheter/1.1403273/taylor-13-ar-84-centimeter-lang

så mina vänner.. nu ska ja lägga mejj.. har en lååååååång dag framför mejj imorgon..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Det låter bra :D Jag hör av mig ! Saknar ju dig också! Puss <3

2008-12-16 @ 06:38:50
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback