låtar..

2008-12-22 @ 14:28:56

höll på att lägga in låtar på min mobil från datan..men så klyddar datan som vanligt! AHGR! ville ha lite jul låtar på mobilen nu..
Fick in två iallafall =) "last christmas" med WHAM! och "Do they know it´s Christmas" med "Band Aid"..
ganska så trevliga jul låtar.. la även in en bakgrundsbild på en tomte.. tyckte d va på tiden nu.. de ju bara två dagar kvar tills jul.. LÄNGTAR!!

sitter o har lite kraftiga förvärkar..  ca 20 min mellan.. inte kul.. så hon kommer väl snart kan ja tänka mejj =) ja ska snart ner på byn o köpa lite nytt smink o så.. o då vill man inte ha ont.. Har även fått stora problem med HALSBRÄNNA!! blir sjuk på d! o d gör äckligt ont kan ja lova.. får köpa något på apoteket som hjälper.. Älskling tittar på tv just nu..Får dra med han ut nu..

ses<3


Kommentarer

Postat av: Pauline

OMG! Jag glömde helt bort att ringa dig och att vi skulle fika idag(!!) Fan vilken dålig kusin jag är :( Förlåt, jag tänker för mycket på annat :P

2008-12-22 @ 22:44:46
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback