ONT!

2008-12-01 @ 13:41:26
ja, d gör ont! har så sjukt ont i mina BEN! 

idag va man uppe på MVC.. tog mejj  en halv timme att gå upp dit.. o i vanliga fall tar d MAX 10 min.. inte äns d.. då kan ni tänka er hur ONT ja har!  O vet ni va hon gjorde när ja ko mupp..?  inte nog me att ja har ont, hon stack mejj i fingert! o ja HATAR D! men ja klara mejj.. är så trött att ja knappt reagerade.. va tvungen att kolla mitt blodvärde, för sist såg d inte så bra ut, så ja har börjat me järntabletter, och nu så värdena bättre ut.. TUR!
Trodder att mamma skulle me mejj dit men icke sa nicke.. hon hade itne"tid".. , hon skulle till läkaren me först Paula o sen Laura..så d förstår ja. men uaä! att gå upp dit när man har ont e ingen höjdare.. 

 Men innan ja gick ditt  så gick ja in om "Din & Min kisok" o köpte lite fina julkort..så... Mina nära o kära.. håll utkick i era brevlåder =).. dessa julkorten är jätte fina.. 6 st kosta 19.90.. OJ?! =O men va då då? d e ju inte jul jämt..

Sen när ja kom ut från MVC så såg ja att Regina hade ringt.. trevligt me en liten prat stund.. får ses snart tycker jag.. :D


Och igår mina vänner satte vi upp skötbordet.. så nu e ALLT upp till bebyn.. ska bara fixa lite saker till.. ex lite fler sänkläder o så.. sen e d KLART! =)
 Känns lite konstigt när man kollar runt i lägenheten.. allt nytt.. o d e till en BEBY.. men ooå! d e såå söt!
ja längtar verkligen nu!

ja.. nä nu orkar ja inte skriva mer.. får se om ja fortsätter sen..

ses! <3

Kommentarer

Postat av: Pauline

ja, kunde det inte varit jul hela tiden? :P ha ha!



Duu, jag har faktiskt ett E i slutet av mitt namn . Jag såg att du hade stavat det fel i "länkar" :D

2008-12-01 @ 17:22:43
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback