ser mörkt ut..

2008-12-18 @ 07:58:14
ja d e ganska så mörkt ute nu..trodde ja skulle få sova tills hon va halv nio minst.. men nääää då!
glömde att min lillasyster Larua fyller år idag.. Hela 12 år.. herre gud va tiden går FORT! så ja va tvungen att gå upp snällt o  ringa o gratta henne innan hon stack till skolan.. så nu e d inte lönt att ja går o lägger mejj igen.. även om ja hade kunnat somna, så ja hade vatt helt dööööd om ja gjort d.. Ska ju till MVC idag istället.. så ja måste va lite pigg=)

Ja igår kväll va vi hos Micke o Regina en runda.. Stannade där tills hon va ca 21.30..sen va vi tvugna att köra hem.. ja va as trött.. D va nog älskling med.. kan ja tänka mejj.. Vi sog klart den sista delen på ""Pregnant Man" ganska så intresant.. tycker verkligen synd om dom..  dom e ju människor precis som vi.. d ända som är "annorlunda" va att Thomas vatt en kvinna förut, men nu e han en man.. Även om han fött ett barn.. Han tog ju inte bort sin livmoder pga att en dag visste han att han ville ha ett barn.. o d fick han..med följd av sjuka människor som förföljer han o hotar dom till livet osv.. LÅT DOM VA! tycker ja.. Nä inte bra att bli så frustrerad så tidigt på morgonen..
ska ta något att äta o sen ska ja klä på mejj.. hade ja tänkt..

Ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Ha ha, jag har också ett minne som en påse nötter ;) Vi säger att om inte jag ringer dig så ringer du mig, och om inte du ringer mig, så ringer jag dig? :p he he. Puss <3

2008-12-18 @ 09:47:40
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: Hille

Skönt o höra. Jodå det e fint här :) Hehe, jag tar det lugnt. orkar inte stressa o så. själv då?

2008-12-18 @ 11:11:02
URL: http://www.nogg.se/HelenaNilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback