SKALV!

2008-12-16 @ 07:23:58
vilken morgon! satt o åt frukost o plötsligt skakade allt!! JORDBÄVNING!!  Skalvet mätte 4.7 på Richterskalan!
Jag har satt våra viktigaste saker vid dörren,skulle d inträffa igen så går jag ut! ja e ju helt själv hemma.. har mamma i telefonen nu.. vill inte vara själv.. tänk så händer d igen.. aa!! Älskling åkte till jobb ca tio min efteråt.. ja skulle gå o lägga mejj men icke!

Ringde till pappa(han bor i malmö) o där skakade d ganska så kraftigt tydligen..
Ringde sen till min moster i Landskrona o där skakade d osså kraftigt..
ehm.. vf hände detta? jag pratar med min lilla syster Paula nu.. hon vill inte gå till skolan, kan ja förstå..
Nu iefterhand är man chockad! tur att d inte va kraftigare..

skriver mer sen..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pamsen

Ja va oxå lita halv rädd men kickan sa de åskar bara... sen somna ja om o 2 min senare tänkte ja de e JODRBÄVNING!!! Hemskt!

2008-12-16 @ 08:29:49

Postat av: Pauline

Jag var också sjukt rädd :S Låg i sängen med lampan tänd och radion på :P ha ha!

Det var en sjöbokvinna som hade ringt in till radio active och sagt att hon trodde det var gräsklipparen som hade kört på huset. Bor hon i en träkoja eller?! HAHA! :D

Stackars dig som var själv hemma :S

Saknar dig också! Puss

2008-12-16 @ 11:59:10
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback