trött, trött o åter trött..

2008-12-17 @ 11:27:59
herre gud ja..
ja e trött... känns som om ja inte sovit på år o dar! dagen igår blev för bra för mejj känner jag nu.. ja o äskling la oss efter uggly betty.. somnade ganska så snabbt för en gångs skull.. skönt.. men vaknade mitt i natten av att älskling höl p att rulla över mejj =S aa.. .ja puttade bort han o gick upp en runda.. kunde inte somna om.. fick sjukt mycket tankar, tänk så får vi en till jordbävning, som e  mycket värre.. hur ska vi skydda oss?
var ska vi bli av? ja kan ju skydda min prinsessa mot allt annat, men inte mot naturen.. fick pannik..hjärtat börja banka så hårt på mejj att ja trodde d skulle stanna i vilken minut som helst.. trårarna va inte långt ifrån o ja börja skaka i hela kroppen..  ville verkligen inte väcka älsklingen.. tror inte han hade förstått mejj ändån.. han hade nog blett chokad av att se mejj så.. 
men ja "övervann" d till slut.. somnade om o började drömma hemska drömmar.. allt va kaos.. d brann överallt o jorden skakade o helt plötsligt ville prinsessan komma ut! men gud! ja kan ju inte föda här iheller!! aa! så ja vaknade igen o fick gå upp.. ja så höll ja på hela nattten.. till och från.. 
 gick upp med älskling vid sex tiden..va sjukt hungrig.. åt o försökte slappna av.. d va bara en dröm. typ..
sen gick han till jobb o ja va ensam kvar hemma.. släckte ner i lägenheten o la mejj i sängen.. men ja hade vår lilla lampa tänd i sovrummet.. VÅGADE inte släcka den.. sist ja kollade på kl va hon lite i 8.. aa! måste få sova!
tillslut somnade jag.. skönt.. drömde inget konstigt.. bara sov..
älskling ringde vid halv tio.. ja så klart svarade jag o vi pratade en liten stund.. sen somnade ja om igen..
vaknade av ett ryck av att hela sängen skakade! AA nä inte igen! men ja fick bara ett sms.. hade lagt mobilen brevid mejj på sängen.. ha ha ha.. d va mamma som skickade att om ja ville kunde ja ringa henne nu.. ok då.. ja GER UPP!
tog mobilen..la mejj på sidan o la mobilen på örat.. ringde mammsen.. hade ögonen stängda hela tiden..tills ja blev AKUT hungrig.. så ja gick upp.. o nu sitter ja här..
är jätte trött än.. men om ja går o lägger mejj nu så kan ka inte sova inatt.. o så vill ja inte ha d..

nä ja ska lägga mejj i soffan o vila.. d kan ja göra.. men itne somna..

till min anonyma vän :
jo jag ska ha barn... hade varit kul o veta vem du e? verkar som vi känner varandra.. så om du ser detta kan du ju skriva ditt namn??  tack<3

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pauline

Naaw, jag har också haft såna tankar nu efter skalvet. Men jag tror faktiskt att om du hade pratat med Danne så hade han förstått mer än vad du tror :) Det är ju hans lilla prinsessa också.

Jag har också lagt mobilen bredvid mig och trott att det var en till jordbävning när jag fick ett sms ! HAHAHA! :D Så rädd jag blev.

Puss <3

2008-12-17 @ 13:01:08
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: Pauline

Varsegod gumman :)

Vad sägs som en fika i helgen? Nästa vecka är det ju julafton, och det är säkert mycket som ska göras. :)

Puss<3

2008-12-17 @ 13:57:54
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback