va f*n har hänt?!

2008-12-08 @ 15:24:35

va f*n håller du på med? Vem har du blett?! Jag känner verkligen itne dejj längre. Du har verkligen förändrats, visst att man ska förändras men inte till det du har blett!
Du har tillochmed börjat mobba folk! du ljuger,skolkar,o gör allt som du inte får! Trodde att du om någon skulle va ärlig! men d e du LÅÅÅÅNGT ifrån! jag mår illa när ja hört vad du håller på med, vilka folk du umgås med,eller ska ja säga "vänner".. det är dom låååångt ifrån! Du tror att du e så mycket bättre än alla andra, men lilla vän ,en sak ska ja säga dejj, när man väl tror d så e man längst nere på kedjan! man e inte värt något, när man går runt o beter sejj så som du!
känns sjukt att sitta o tänka/skriva ner detta, men d e så ja känner nu! du har förbrukat dina chanser hos mej, jag vill itne se dejj mer! inte när du beter dejj så här, du fördärvar för alla andra, men du ser d inte.. Du säger  att du vill vara som ja, Du kommer aldrig att bli som jag..


pratade nyss med Danne.. fk klyddar till MAX! ja e helt gråtfärdig, ja har gjort allt som dom sagt, o ändå klyddar dom,, sitter här o gråter,men va f*n ska ja göra?! Känner panniken i kroppen, bebyn kan komma precis när hon vill.. o FK klyddar..

Pratar me Melissa nu..


ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback