me oaå!

2008-11-26 @ 21:39:45
har inte gjort något spec idag,inte orkat, e slut i hela kroppen..
Gick upp ganska så "sent".. älskling ringde mejj 11.20.. ojdå? ska kanske gå upp nu? ha ha ha..Pratat me Benita en lång stund,alltid lika skönt att få lätta på hjärtat, o du me gumman....lyssnar alltid! Sen ringde man vidare till mammsen,, Samantha (min lillasyster) e hemma i halsfluss.. inte alls kul..tycker synd om dejj gumman.. krya på dejj<3
tur att man kan prata me sin mamma om allt, hon kommer KANSKE imorgon, får se..

älskling ringde mejj vid tre tiden o sa
-" hej älskling,vet du vad? jag är på väg från vårdcentralen, har precis blett sydd.. sågade mejj i tummen. men allt e bra nu,"
ehm?!?!?! what?! jaha.. sågat sejj i tummen? oj då,inte bra d ju!
När han kom hem så berättade han att han itne tog nån bedöving iheller, läkaren hade tydligen bara tittat på han o sa "ok, är du säker?"
 & d va han, han blev sydd me tre styngd... stackare, men tror ni att han ska vara hemma resten av veckan? som LÄKAREN sa?!
"- nä d har inte ja tid me" sa han..


ha ha ha ha..han e bara FÖR rolig!!

läste presic att Pauline har försökt att hitta min blogg i ca 15 min, men stackare, jag stavar annars mitt namn med ck.., men har skrivet här på min blogg me bara Veronica.. inget k efter c:et.. inte konstigt att du inte hittat mejj gumman..
asg ;) love u<3

Hur går d för Tessan då? kommit nån liten än?

Kommentarer

Postat av: Pauline

sv: Jaaa! Jul :D Jag älskar ju julen, och framförallt julbaket ;) he he.



Tessan blev igång satt i eftermiddags, mer har jag faktiskt inte hört :S

Love you too honey bunny money.. bla bla bla :P haha!

2008-11-26 @ 23:25:33
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: pamsen

Ojdå... Hoppas han repar tummen!!

Pusspuss

2008-11-27 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback