nu snöar d!

2008-11-21 @ 15:52:18
JA! äntligen,,nu snöar d i lilla sjöbo! så ja! nu snöar d i lilla Sjöbo, bilden tog ja presic.. Mysigt!

Snart kommer älskling hem, saknat han!
ja, va händer ihelgen då? ehm? ingen aning, jo min lilla syster Samantha blir 15 år! grattis grattis.. på lördag ska dom ha fest för henne, vet ej om ja orkar gå dit, har börjat få förverkar,så ja tror nog att vi hoppas d.. vi får åka till hehnne på söndag istället..då blir hon 15! så d passar bättre..


Undrar hur d går för min kusin Tessan, har bebyn kommit än? vi alla väntar på den, tänk, våra bebisar kommer vara lika gamla,nästan, hehe.. ska bli otroligt underbart!
Håller tummarna för er! tänker på er varje dag!

nä,, får skriva mer sen,

ses sen..

Kommentarer

Postat av: T

2008-11-22 @ 13:11:55

Postat av: Tezzan

Hej gumman!!

Här händer inte ett dugg vår bebis tycker att det är alldeles för skönt att ligga där inne i min mage o mysa... har gått över med 12 dagar nu o jag e sååå trött på det... jag vill verkligen inte mer..har foglossningar o svullna fötter o ont i ryggen o usch ja... Har absolut inga förvärkar över huvudtaget alls... ingenting som tyder på att det är igång alls... ska till BB på Måndag o då ska dem kontrollera så att bebisen mår bra o gör den det så ska man åka dit varannan dag på kontroll OM dem inte ändå bestämmer sig för att sätta igång mig,vilket jag egentligen inte ville men ALLT för att bebisen ska komma ut... läste att du redan har förvärkar..=)Er bebis verkar att ha lite bråttom ut..ti hi... men hellre att det är på det hållet...=) Önskar er oxå alll lycka med ert lilla mirakel..=)Älskar dig gumman!! Tusen pussar o kramar Kusin Tezzan

2008-11-22 @ 13:16:42
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback