snart får vi KANSKE veta..

2008-11-27 @ 11:00:15
ja om lite mindre än en vecka så får vi kanske veta om vår lill* beby e en flick eller pojke, Vi ska ju på ultraljud den 3 dec..
HOPPAS!! vill ju veta. så man kan köpa kläder till jsut flicka eller pojke:D ska bli underbart!!

Idag gick ja upp samtidigt som älsklingen, kund einte somna om efter han hade gått, la i sängen o försökte planera hans 26 års dag, men d gick inte så bra utan penna o papper =)
Så ja gick upp, ringde mammsen o frågade henne om hon vill hjälpa mejj att planera o fixa me tårtor osv.. & d ville hon, Tackis =)
Sen messade man Gunilla(min svärmor) o frågade om en massa adresser.. o d fick jag ;)
Så nu återstår bakning o städning.. ska bli KUL!

Ska köpa lite julkort idag.. hoppas att man hittar några fina :)

Nä nu ska man göra sejj iordning, väntar besök..
ses sen..


psst.. hur har  d gått för Tessan?

Kommentarer

Postat av: Pauline

sv: Jo, det får du nog göra ;)

När hon skulle föda som kom där ut en alien! Och Tessans sprängdes! HAHAHA! Sorry, jag är på crazyhumör :P Jag har faktiskt ingen aning, hon har inte skickat tillbaka på mitt sista sms, så hon kanske ligger och kryster nu :)



Jag vill också veta könet på bebben! Du måste ringa mig så fort du vet :D

Löööööv Pupsie <3 :P

2008-11-27 @ 12:52:37
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: Gabriel

men gahh har du en blog:D

2008-11-27 @ 19:42:14

Postat av: Pauline

HAHAHA! Ja, men sen kom nån förnyftig person och sa att de skulle sätta dropp i henne i kväll, och om inte det hjälpte så blir det kejsarsnitt. :/



Du bytar mobil som jag byter trosor kvinna! :P ha ha!



Love you to gumman! Vad sägs om fika nästa vecka hemma hos dig? :) Puss <3

2008-11-27 @ 22:58:11
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback