Trodde aldrig att ja skulle bli klar...

2008-11-28 @ 16:56:02


me mina julgardiner, fick sy upp dom o hålla på :O tog evigheter ju!! men efter typ nån timme så blev ja klar! o nu ser d riktigt trevligt ut! julmys!

Älskling hjälper hans kompis att flytta. vet inte när dom e klara..
Pratade me mamma innan i telefon, jag ahr blett gammal, eller så e d nått allvarligt fel på mitt minne, ja har glömt att ja sa till henne att TESSAN FÅTT SIN LILLA  PRINSESSA  NU;) men som tur e så påminde hon mejj, ehm? tack :D

Nä nu ska ja lägga mejj i soffan, har fått ont i ryggen igen.. men d går över snart får man hoppas..

Hittade denna roliga bilden på data.. så ja bjuder på denna..  ;)

ses sen!


Kommentarer

Postat av: Pauline

Vaddå rolig? Det är så du ser ut ju :P HAHAHAHA! :D Nä, bara skoja. Puss <3

2008-11-28 @ 17:56:43
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: Pauline

Mmm, skoja inte :) Jag har lagt in bilderna nu :D

He he, din får ligga och bli större lite till ;)

Puss <3

2008-11-29 @ 12:29:03
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback