bah!

2009-04-16 @ 16:00:59

Dagen idag har varit en jobbig dag, Emilia har varit på så DÅLIGT humör att det har smittat av sig på mig,
hon har knappt sovit något inatt, ja somnade vid sju imorse, o sen ville Emilia upp vid nio,så då fick ja snällt gå upp, så ni kan räkna med att jag e SUPER trött.. men ja har ändå fått lite saker uträtt idag.. Va nere om och handlade o sen gick vi in  på apoteket o hämtade Emilias välling(
hon äter fortfarande laktosfri välling) efter de så gick vi hem, ja packa in vad vi köpt o diskade undan disken från imorse.. o nu sitter jag här.. lite avkopling medans Emilia ligger o leker med sitt bebygym =) Mina ögon är så tunga, men ja kan inte lägga mig o vila när Emilia är vaken, nu har hon börjar me att sova i 20 min o sen vara vaken i flera timmar, så har hon hållt på i flera dagar nu, det har inte gjotr något innan men nu e ja så trött.. ja jag hoppas att hon somnar tidigt ikväll så ja med kan lägga mig då.. HOPPAS HOPPAS!

snart kommer Danne hem,då ska vi äta spagetthi & köttfärsås.. ska bli mums =)

idag var de inte lika varmt som drt har varit innan i veckan, fick ta min jacka på mig nu när ja gick ner för att handla.. vill att det ska vara ca 15-20 grader.. LAGOM!!

nä nu ska ja ta o mysa med Emilia.. hon är så rolig att leka med, hon verkligen tar tag i sina leksaker o smakar på dom, om inte hon får tag på dom så blir hon JÄTTE ARG.. hehe.. super roligt att titta på..

nä nu får ja leka av mig lite..
ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback