glömt!

2009-04-01 @ 12:38:37
sorry, glömde totalt blort att ja skulle lägga upp bilderna från lördag :S men så e d när man har mycket att göra..

inatt sov Emilia JÄTTE bra! vaknade halv tio o kollade på Emilia.. hmm? då har hon sovit från kl 20.00 ca till 04.00, då va hon vaken i ca en timme, hon la i sin vagna i lekte med sina leksaker där.ville inte lägga henne på golvet med bebygymet mitt i natten, sen efter en stund somnade hon om o sov till 09.30 dess.. WHAT?? skönt för mig iallafall.. fick ju sova ut en del nu.. o d va behövligt..
hehe..

iallafall, BILDERNA =)

 
Hallå ja =)


fördriver tiden i ystad..



Sabina o jag


jag & Sabina

vi väntar på bussen..


En kråka som va efter mig..


Igår så va man me mamma nästan hela dagen, hon kom hem till mig 07.00 på MORGONEN, hon knackade försiktigt på min sovrumsdörr,, o sa
"-Veve, är du vakn?"
d första ja tänkte va 
"-EMILIA?! pratar du?" ja va riktigt yrvaken o kollade runt i rummet, sen kollade ja bort mot dörren o då fick ja syn på någon där..
tror aldrig att mina ögon vatt så stora i hela mitt liv,,
ja bara
".- VEM ÄR DU?!!!!" ganska så agresivt..
"- D e ju mamma, ja skulle ju komma nu på morgonen, hade du glömt d?" sa hon o skrattade..
ha haha.. ja när man tänker efter så hade ja nog inte satt igång min hjärna.. hehe..
vi åt frukust o ja trodde att Emilia skulle vakna ganska så snart.. men icke sa nicke,hon sov till kl va nio..
efter d så klädde vi på henne o gick ner till bilen,
"-hmm. mamma,lukta här, luktar d som Emilia bajsat?" frågade ja mamma när ja precis satt i bilbarnstolen i bilen,,
mm..MYCKET RIKTIGT,, upp igen o av från bilbarnstolen,av me alla kläder o byta på stackaren som la där o va jätte ledsen, på me alla kläder igen, ner i bilbarnstolen,i me nappen o ner till bilen igen.. phuuu.. aa.. men så e d me bebysar.
när hon sattes fast i bilen igen så somnade hon, nästan bums.. hehe
vi kör mot YSTAD o handlar,
Emilia va jätte duktig iaffären,hon sa inte en knyst,bara kollade runder överallt, kollade på att saker..
efter vi handlat luktade d så illa från lilla Emilia.. hmm..IGEN?!
ok, vi körde bort mot MC, ja gick in o bytade på Emilia o mamma beställde mat,, hmm.hammburgare..gött!!
efter d så åkte vi o hämtade upp Paula från bussen o sen körde vi hem mig o Emilia.. Presic när vi kommit in genom dörren kom danne,, oj,kl va redan 16.30..hehe.. =) mamma fick skynda sig hem..
kvällen gick o vi myste som vanligt,Vi va på ovanligt bra humör,måste ha vatt solen som gjrot d.. vi är itne på dåligt humör var dag men igår va d  på ÖVERDRIVET bra humör.. ganska så skönt.
vi spenderade kvällen framför tvn.

Idag händer d inte så mycket,, ska städa lite o så nu hade ja planerat, funderar på om man ska gå en liten runda sen efter d.. men d ser inte ut till att vara något trevligt väder, men d e d säkert =)
aja, Emilia har precis ätit o nu sover hon en stund.. så nu får ja passa på att städa innan hon vaknar igen, för då vill hon att man ska sitta med henne  o typ leka.. ja man ka nnog kalla d för lek, även om d bara e ja som leker =) ha ha ha..
 
ses<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback