Irriterad IGEN!!

2009-04-24 @ 11:23:29

Jag blir snart en grå hårig 21 åring.. hehe.. nä men Emilia håller nu  på att få 2 tänder & då är hon GANSKA så gnällig, honh ar hållt på sen 8 imorse, o nu sover hon.. ÄNTLIGEN!! ja blir så ledsen för ja vet om att det gör ont,men ja kani nte göra mer än att ge henne lite alvedon, o då blir hon ännu mer ledsen,för de vill hon ABSOLUT inte ha. men vad ska ja göra?!?!?!

hmr?!

denna vekcanh ar man haft fullt upp nästan hela tiden,

Imåndags blev Emilia jätte dålig,hon bara spydde & grät,så min dag gick åt att pyssla om henne..

Tisdag: då träffa ja min lilla syster johanna,gunilla(
dannes mamma), Sandra(Dannes lillasyster). Då skulle ja upp till MVC..gick upp dit & fick ett återbud,för Bitte var sjuk. Stakare..jag måste verkligen vara förvirrad, ja har ju glömt att ge dom mitt nya nr, Dom hade försökt att ringa mig hela morgonen,men fick ju så klart inte tag på mig. När ja kom in så fick dom mitt nya nr o så fick ja en ny tid.. hehe.. ja d e inget att göra åt d:D

Ons: Träffa ja Alex(
min bror) & hans tjej Zandra.. (dom ska få en liten kille till sept)vi överaska OMA o dom i tomelilla =) Hade en
HEL DAG där. riktigt mysigt =)

Tors :
min mamma va här en snabb runda tillsammasn me en tjejkompis:D jätte trevligt =)
Den dagen hade ja bestämt mig för att
STORSTÄDA
men de gick inte som ja hade tänkt,för lilla Emilia va gnällig nästan hela dagen, men ja passa påaatt städa undan lite snabb.. o de han ja presic. när ja hade torkat golvet så vaknade givetvis Emilia o va super ledsen =(
så höll hon på hela den dagen!!

 
Fre :Min dag började kl 03.40 imorse,Emilia vaknade o va ledsen, Hon åt o somnade om igen på va 20 min.. Nästa gång hon vaknade skrek hon rakt ut, ja hoppa till i sängen o flö upp.. Då ville hon äta nästa gång.. o hon somnade INTE om efter de.. NÄ NÄ NÄ!  HON HAR nästan GRÅTIT SEN DESS!!!!! hon sov i en halv timme o vaknade  & ALLT börja om igen, ja har gett henne lite ALVEDON
men de verkar itne hjälpa =(

hrm!!!! ja tycker så
SYND om henne.. men vad ska ja göra?! ja kan ju itne ta bort smärtan,men hade ja kunnat hade ja gjort de för LÄNGESEN!!!!

nä nu sja ka SYNDA(
nu vet ni va ja menar ) o ta en kopp te för att lugna nerverna..  BEHÖVER VERKLIGEN!!

ses<3


Kommentarer

Postat av: hille

Naw stackars Emilia :(

2009-04-24 @ 12:11:02
URL: http://www.nogg.se/HelenaNilsson

Postat av: mamly

Du kanske ska kolla så hon inte har ont i öronen. Brukar visa sig på natten då dom ligger ner, blir ett ökat tryck i örat. Behöver inte alltid ha feber när dom har öroninflammation. Kanske värt att kolla upp.

2009-04-24 @ 22:01:14

Postat av: Tezzan

Lilla gumman!Det verkar ju jätte jobbigt för dig o emilia... vill du att jag ska komma till dig o hålla dig sällskap o vara lite moraliskt stöd så e jag gärna det... Det e bara att ringa när du får panik då kan jag gå lite med henne eller nåt så du får den där pausen som man behöver ibland när barnen skriker.. som sagt det e bara att höra av dig.. Puss o kram

2009-04-25 @ 10:01:11
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Postat av: pricilla

Heej!!

stackre...

de kan vara< att hon e inne i 4 månaders fasen, de låter som de o de e typ samma symtom som när tändr kommer... o e de då både kanske de blir dubbelt... min lilla sessa börjar också få tänder men dom vill inte bryt igenom i nu :( men de får ta den tid de tar...kram

2009-04-25 @ 13:58:11
URL: http://pricillaoscarsson.blogg.se/

Postat av: ginis

Är det därför det inte går att ringa dig? :/ ..

2009-04-27 @ 19:16:52
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback