phuuoo!

2009-04-28 @ 16:15:21
idag har man verkligen tagit de lugnt, igår var bara för bra för oss alla.
Tycker så SYND om EMILIA! men nu är allt bra igen. eller bra och bra men det är bättre och skulle läget förändrats så ska vi åka in igen..


Idag har man myst med EMILIA & Danne, sen har man städat undan, ja städade undan bland Emilias kläder, Fy vad mycket hon hade som bara har legat där, som har tyvärr blett för smått för henne. SÅ nu får man shopa lite nya kläder till Emilia. Hon har en del som passar men nu får man ju köpa lite sommmarkläder =) ska bli kul, jag gick igenom mina kläder med,och insåg att jag med behöver förnya min gaderob.. he he..

Vill bara tillägga att jag var på en undersökning igår med min mage, troligen så är ja glutenallergisk.. nu väntar jag på att min läkare ska höra av sig och boka in  en ny tid. så ja kan kolla om det är de ja inte tål. Och skulle det vara de så är det ju jätte BRA.jag har gått & skrämt upp mig med att det är något allvarligt fel på min mage,som CANSER eller nått. men så är det INTE.. det är lätt att skrämma upp sig.. he he..

nä nu ska ja mysa mer med mina ÄLSKLINGAR!!

ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback