TEST

2009-04-30 @ 19:47:38

Hur bor du: I LÄGENHET
Brukar du komma i tid: ALLTID, HATAR ATT KOMMA FÖRSENT
Hur lång är du: 153 cm LÅNG =)
Kan du laga mat: KLART!
Vad jobbar du med/pluggar du: JAG ÄR MAMMALEDIG.
Vad har du på dig just nu: KLÄDER SÅ KLART =)
Har du någon fobi: SPINDLAR, MÖRKER,ENSAMHET..
Hade du en bra kväll igår:  NJA,EMILIA VAR GANSKA GNÄLLING,MEN ANNARS HELT OK!
Vilket är ditt senaste inköp: MAT ;)
Din favoritdryck på morgonen: MJÖLK ELLER TE.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: FÖRSÄKRINGSKASSAN.
Har du sovit i din egen säng inatt: KLART!
Vad hade du sönder senast: EHM? INGEN ANING =)
Vem snackade du med senast: MAMMA..
Varm favoritdricka: TE..
Favoritdricka när du är riktigt törstig: VATTEN ELLER SAFT.
Alkoholhaltig favoritdricka: VITT VIN..
När gjorde du senast något riktigt dumt: INNAN IDAG =(
Saknar du någon just nu: JA,LADY(det gör ja alltid)
Vad ska man göra för att få dig irriterad: ATT LJUGA FÖR MIG OCH INTE SEN ERKÄNNA DET ÄVEN OM JAG VET ATT DU LJUGIT!
Någon jag stör mig på: FALSKA MÄNNISKOR OCH MIN MORMOR(men det vet väl alla)
Intressen: MIN FAMILJ
senaste person du kramade: EMILIA..
Senaste person du ringde: MAMMA..
Senaste person som ringde dig: MÅSTE SÄGA MAMMA IGEN =)
Vad drack du senast: MJÖLK =)
Vill du ha barn: .HAR JU REDAN 1 =) NU FÅR NI ALLT TA O LUGNA NER ER =)
Längtar du till din nästa födelsedag: BÅDE JA OCH NÄ ;)
Har rakat dina ben någon gång:NÄSTAN VARJE GÅNG JA DUCHAR!
Är du sugen på något nu: MM,GODIS
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: 0
Använder du hudkräm: JAPP =)
Attraheras du av män med skägg: BEROR PÅ.... (jhonny depp )
Micro-pop eller poppa själv: MICRO
Brukar du baka: HAR HÄNT..
Röstade du i det senaste valet: JAPP =)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: VERKLIGEN,SAKNAR BARA EN HUND =) HEHE
Vilken låt lyssnade du senast på: EHM? KOMMER INTE IHÅG JUST NU..
Har någon annan sovit i din säng inatt: JA,DANNE =)
Vad tycker du är äckligt: SMUTS & SVETT!!!! blääää!!
Har du pengar på mobilen: JA,TYP 1 KR.. HA HA HA



nu fick ni veta lite mer om mig =)


Kommentarer

Postat av: ginis

Jag snodde din lista gomman! :)

2009-05-03 @ 19:37:23
URL: http://ginis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback