Akuten!

2009-02-24 @ 15:22:49
igår spenderade man nästan hela dagen på akuten,
min sjukdom i magen har blett värre,(
är inte klar med utredningen än) läkaren sa aldrig va hon trodde d va, men hon sa däremot att om ja skulle få feber,frossa eller få kramper i magen igen så skulle ja åka in akut,o då lägger dom in mig på övervakning. KUL VA?!!
så nu går man på nålar, hur ska ja klara mig utan Emilia?! o Danne?!?!!ja hoppas verkligen inte att ja blir inlagd..

så ni kan ju tänka er att man mår lite dåligt nu..har jätte ont i magen hela tiden, men ja kan inte göra något åt d.. vill gå ut o gå en lång o skön runda i d fina vädret, men som sagt, ja kan inte, har sjukt ont i magen!
d e min vanliga otur! ALLT ska skita sig på en gång! är arg o irriterad hela tiden, har låtit en del gå ut över omgivningen, itne snällt, ja vet, men ja kan itne hjälpa d.. försöker hålla mejj lugn.för Emilias skull.. vill inte att hon ska bli ledsen eller så... än  så länge har d funkat.. så d e ju bra.. gör allt för min lilla sessa.. hade ja blett inlagd nu hade ja blett knäpp.. vill itne vara ifrån min lilla älskling,, !!!
nä ja försöker ta d lugnt som sagt..
så nu sitter man här. .. ja har kollat runder på datan lite.. myst me Emilia o pratat i telefon.. Emilia ska äta om en liten stund,just nu sover hon.. sen efter d hade ja tänkt mig att ja skulle ta en lång o skön dusch, sen hade ja tänkt vila en stund..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Fan vad jobbigt snäckan :( Kram på dig

2009-02-24 @ 20:40:23
URL: http://www.nogg.se/HelenaNilsson

Postat av: sofie

fattar inte varför de tar sån tid med dom Jäkla utredningarna.. nu har dom fått för sig attr jag har reumatisk värk.. dom bara yrar känns de som..:)

2009-02-26 @ 09:35:00
URL: http://sofiiecarlsson.blogg.se/

Postat av: fototrixaren

Hoppas du får en trevlig torsdag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-02-26 @ 09:39:39
URL: http://fototrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback