bilder!

2009-02-17 @ 22:20:03
ja,då har man rensat ut på datan bland alla bilder.. hade säkerligen över 200 bilder på Emilia.. laddade ner dom på en CD skiva, eller 4 blev d=) så har man d fixat..
funderar på om ja ska rensa lite i min jätte "stora" gaderob imorgon,, får inte plats med allt, =( har kollat lite på ikeas hemsida om där finns nån snygg o STOR byrå, till både mig o Emilias kläder,men hittade ingen.. eller så kollade ja inte riktigt noga.. ha ha ha..

Emilia ligger o sover nu,vilket jag med borde göra,men hon ska äta om ca en timme så d e inte lönt att ja går o lägger mig, får göra d efter hon ätit, om hon kan somna om då vill säga, men d brukar hon göra..
idag lagade vi ingen middag, kände mig ganska så trött o tyckte att vi kunde fika loss på lite mackor o så istället
(ja för min del blev d knäckemackor,kan inte äta bröd alls..)

Ringde Benita innan, alltid lika kul o prata med henne, en kär vän som har en djup plats i mitt ♥..
vi har kännt varandra i över 20 år snart.. ja vi har gått igenom en hel del tillsamns, både gott o ont..
dom senaste åren har vi glidit ifrån varandra, hon har gjort sitt medans ja har gjort mitt, o nu för nån månad sen fick vi upp kontakten igen, kändes verkligen jätte bra. Hon har funnits i mina tankar dag som natt när vi itne hade kontakt.
tycker bara d e synd att vi inte ses så ofta.men vi pratar i princip i telefon varje dag, om inte ja ringer så ringer hon.. o d BÄSTA av allt,, hon ska osså ha en liten beby.. 
våra barn kommer vara lika gamla!(
Emilia kommer vara 2 månader äldre, men ändån )
KÄNNS UNDERBART!
ja älskar dejj min gumma!! ja finns alltid här för dig!!

Sabina ringde mejj innan idag, eller ja först så ringde hon o väcket mig.. så hon fick ringa upp en liten stund senare,
Idag ska hon flytta till sin lägenhet.. Uppe i bromölla då =( saknar verkligen henne, vi ses ji itne så ofta nu när hon bor där.. nån gång ska hon väl flytta tillbaka till "oss".. hehe. .ja d tror ja iallafall...

ja sen messade Pamela mig,men ja kunde ju inte svara henne =( Är verkligen gla för din skull gumman!!

nä nu ska ja ta en kopp te o förberädda Emilias flaska..ni får ha d så bra!

ses<3

 


Kommentarer

Postat av: P a u l i n e

Men tjaaa, du glömde skriva att din underbara kusin Pauline fyllde år idag :D ha ha! eller igår, klockan är över tolv nu ;)

2009-02-18 @ 00:21:05
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Postat av: pricilla

ja de e väldigt skönt är de sover om nätterna :) jag ger henne semper magdroppar :)massa gasr i magen har hon hehe..men har inte samma knip i magen som innan ju.. skönt... ja bilder har man en del på sina barn :) går inte att få förmånga av bilderna på sina barn :) kram

2009-02-18 @ 16:40:34

Postat av: Johanna

Hejhej :) vad fin blogg du har! Jag hittade till din blogg via Hille. Jag var på informationsmöte på "unga föräldrar" häromdagen, och det var en veronica som egentligen också skulle komma. är det möjligtvis du? :)



2009-02-19 @ 18:18:16
URL: http://johannasignal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback