mammas älskade lilla flicka!

2009-02-16 @ 13:14:33
fy vad ja älskar min lilla Emilia!


Hon har sovit brevid mig HELA natten, annars ska hon ju sova i sin säng.. men hon va lite orolig inatt så ja la henne brevid mig.. o hon somnade BUMS! d skulle va brevid mamma helt enkelt! SUPER MYSIGT!
o imorse väckte hon mig, hon va ju klart hungrig,ja gick upp o fixade välling till henne o matade henne, när ja skulle rapa henne tyckte ja d kändes konstigt, blöjan va FULL! om ja säger så.. hehe.. så ja fick gå uppo byta på henne.. o under tiden så la hon o log,hon tyckte säkert att d va JÄTTE kul.. så ja passa på att klä på henne, så idag har hon kläning på sig, en Rosa med vita strumpebyxer(
kalasbyxer som vissa säger)
jätte söt!
o sen fortsatte vi matandet, o under tiden så somnade hon,,vad annars? så ja la henne försiktigt ner i sängen o kollade på henne, hon va belåten!
ja passar nu på att äta o kolla lite vid datan,ska alldelses snart gå o ducha sen när hon vaknar ska hon självklart äta lite till sen ska vi UT!!!
Känner att ja behöver gå av mig lite, så ja hade tänkt att gå Sjöbo runt,(
tar väl knappt en timme) men d e alltid nått..


o nu när ja tittar ut ser ja att d SNÖAR! amen va f*n! i vilket fall som helst, ja ska UT!Så  e de!


ses<3

Kommentarer

Postat av: pamsen

Naw låter som en ur mysig moron!!=)

hon växer o står i!!=)

2009-02-16 @ 14:19:09

Postat av: Tezzan

Ja kärleken en mamma känner till sitt barn är obeskrivligt... :)Puss puss

2009-02-16 @ 19:48:41
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback