passar inte!

2009-02-15 @ 16:52:06
a! blir tokig! mina byxer passar FORTFARANDE inte mig! vill ju så gäran ha dom till en snygg tröja, men ja får väl vänta.. =(

tycker d e allt ja gör, allt annat passar min nu,men itne mina favo jeans =( får gå ut o gå mer helt enkelt..
tänkte gå ut  i dag men ser att kl börjar närma sejj för Emilias matstund.. så ja får dra ut på d tills imorgon, vill inte gå ut o gå när d har blett mörkt, o så blir d ännu kallare då.. ja får ta en LÅÅÅÅÅÅÅNG runda imorgon istållet =)
Emilia sover så bra i sin säng nu, hon börjar växa ur sina kläder i st 50 un,så ja får gå över till st 56.. hon har hur mycket som helst hon inte hunnit använda =( ho fick en jäte fin klänning av Maje,Peter o dom som inte alls passar henne, den e st 50.. så den får fint hänga kvar i vår gaderob.. he he..

ja känner att ja behöver klippa mig o färga håret, vill få lite nya förändringar nu när man är sig "själv" igen.
ver inte vilken färg ska ska färga d bara, har funderat på ljusbrunt med slinger men sen vet ja inte, aa! har så svårt att bestämma mig,, ni kan kanske komma med nått litet smakråd
?



nä nu känner ja att d e dax för en liten fika eller nått.. sen får ja väcka Emilia..
ses<3

Kommentarer

Postat av: Tezzan

JA jag får nog vänta ett ex antal månader till innan jag får tillbaka min gamla kropp..vissa får aldrig tillbaka sin gamla kropp,bara nästan.. man ska inte stressa när det gäller att få tillbaka sin gamla kropp för det sliter för mycket på kroppen eftersom man är så nyförlöst.. det tar ca 7 år innan kroppen är sig själv helt å hållet efter en förlossning.. det tar ca 1 år innan kroppen har återhämtat sig helt efter förlossningen... så ta det lugnt gumman det kommer ska du se..du e ju precis nyförlöst.. ta det med ro..:DDu har rätt att ha lite extra kilon på kroppen du ahr ju precis blivit mamma...;) Puss o kram

2009-02-15 @ 22:21:38
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Postat av: L o t t i i i z z

Ljusbrunt med slingor låter ju jätte fint :D Det är ju typ så jag har det just nu! Använder mig av LÓreal, den med 2 steg.. först färg, sen slingor! Tycker att den är skit bra! Så den kan jag verkligen rekommendera.. jag brukar använda mig av färgen som heter "Beige - champange".. eller nått sånt :S Den blir ljusbrun på mig.. och slingorna blir helt fantastiskt vackra.



Hoppas att allt e bra med dig och din lilla snäcka :D ? Många kramar ifrån mig!!

2009-02-17 @ 13:42:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback