mitt hjärta!

2009-01-23 @ 12:35:45
nu sover mitt lilla hjärta.. honhar fått ont i sin lilla mage.. inte alls kul.. försöker göra allt så att hon ska bli  bra .. men inget blir bra =/ tycker så synd om henne.. men förhoppningsvis blir hon bättre nu, har gått över till en laktosfri välling, hon är nog lika känslig mot mjölk produkter som ja..
nä d e verkligen synd om henne.. !

idag händer d inte så mycket, tar d lugnt o slappnar av medans hon sover, tänkte sj lägga mejj en stund på soffan o bara slappa=) d förtjänar jag!
igår va Benita o min mamma här en runda, lite mysigt! ja o benita gick o handlade o när vi va klara så va d bebyträff på konsum! hehe.. träffa hur många som helst me barn o barnvagnar! tror nog att  folket rund om oss blev irriterade, för vi tog upp en hel del plats =)  OJ =)

nä nu orkar ja itne skriva mer,får se om d trillar in några rader sen =P

ses<3

Kommentarer

Postat av: Pamsen

Ojdå hoppas hon blir bra snart!! Kommer o hälsar på er nästa vecka!!=)

Saknar er alla 3!<3<3

2009-01-23 @ 15:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback