svårt att sova.. igen!

2009-01-07 @ 12:30:51
ja..då är man  tillbaka i samma gamla bana igen då.. ja o älskling gick upp tillsammans ida kl 05.45..ca.. Hans första jobbe dag.. lite sympati där då på morgonen.. kände mejj så dum för ja kunde ju gå o lägga mejj igen medans han får stå där ute o skrapa bilrutorna,för att sedan köra till jobb.. ja efter många om o men så gick ja in o la mejj.. kunde inte somna så ja börja fiffla me min mobil.. kanske tröttnar o somnar då? men NÄ DÅ! har vatt vaken sen 05.45 ca.. KUL! så fort ja somna till så körde plogbilen förbi eller nån ROLIG fjolla som skulle slira me sin bil.. eller va dom nu gör.. men ärligt..så tidigt på morgonen?! .. kunde inte somna om iallafall..men envis som ja e så la ja kvar i sängen o pilla me min mob.. först så spelade ja,, sen tröttnade ja på d.. så ja kollade igenom alla mina bilder,, ALLA.. herre gud..fick ju radera en hel dej..hade inget minne kvar på mobilen annars =/ no good!
fick slumrat till i ca 20 min..sen skickade mamma ett sms om ja kunde ringa upp henne..kollade på kl o tyckte inte d va lönt..för Danne kommer ändå ringa vilken min som helst.. så ja la där  o väntade på att han skulle ringa.. vilket tog  ca 10 min.. då va kl 09.40.. efter vårt samtal ringde ja upp mamma.. men tror ni hon svara?!?! NÄ.. där gick alla singnaler ut o ja ringde henne flera gånger.. men ingen svara.. TILLSLUT kom ja fram på hennes mobil.. Hon hade pratat me Lauri(min lillebror) hon ville bara oprata lite. vårt samtal varade i ca 5 min.. sen la vi på.. o ja trodde att ja kunde somna om.. men icke.. då börja magen
.. VILL DOCK TILLÄGGA ATT  JAG HAFT FÖRVÄRKAR HELA NATTEN O MORGONEN!  fick snällt gå upp för att ta något att äta.. ..satte mejj i soffan o kollade på tv.. Danne ringde igen för att kolla hur d e me mejj o EMILIA.. allt e bra.. d gör lite ONT bara..,men inte för ont..

tröttnade på tv:n o så hamnade man här.. vid datan.. får nog ta något att äta igen va? lite lunch hade vatt bra..
sen får ja nog hitta på något at göra.. kan itne ha d så här.. är sjukt uttråkad när inte Danne är hemma..
men han kommer snart!
nä nu måste ja ta o fixa lite lunch.. !! AKUT !
skriver mer sen..
ses<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback