Är ni nyfikna?

2009-06-17 @ 21:51:48
Det kan jag nog tro att ni är!!

För vet ni vad?!

JAG FICK DE!! YES!
det är ett ålderdomshem i malmö, som ligger på västrahamnen! Och personalen verkar vara jätte trevliga,
Tack Zandra för att du följde med mig, hade ALDRIG hittat annars =)
Sen har man tillbringat dagen i Malmö, tänk er, ja åkte till malmö för att gå på en jobbinterjuv, åker hem med jobbet OCH en HUND! hehe.. nä ja ska passa Alex o Zandras hund i ett par dagar nu. TROJA heter hon.
Hon är SÅ OTROLIGT SÖT och duktigt att gå i koppel.
Ja va ute och gick en runda me henne och Emilia, och det gick JÄTTE BRA!
hehe.. Tycker verkligen att de är kul att ha hund,visst är det mycket att täkna på,men det är INGET jag INTE klarar av!

Så, nu vet ni lite om min dag,vill ju INTE avslöja för mycket, för man vet ju SNACKET GÅR! eller?
Nä nu ska ja gå och nanna kudden,jag är GANSKA så trött ja.. Emilia fick för sig att hon skulle upp när kl va lite över 4! men NÄ NÄ NÄ! det skulle hon INTE! ja gav henne nappen och det blev tyst, i nån min eller så, SEN börja hon LEKA!! vad annars?!
Sen när kl va lite över 5 så somnade hon om igen, SKÖNT tänkte jag,men det var inte länge jag fick NJUTA utav de.. för ja skulle upp när kl va 05.40!
He he he =/

Imorgon ska min lilla sessa få sin 5 månaders spruta =( men det kommer nog att gå bra..
NÄ NU ska ja sova..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Tezzan

GRATTIS GRATIIS GRATTIS!!! gud vad roligt att du ahr fått jobb.. det finns inte många jobb nuförtiden så du kan skatta dig lycklig... är jätte glad för din skull..Puss o kram

2009-06-18 @ 13:13:31
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Postat av: Pauline

GRATTIS! Fan va kul för dig :) hi hi. Puss <3

2009-06-18 @ 16:45:08
URL: http://pupsie.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback