Är trött på att vänta!

2009-06-21 @ 13:24:01
JAG ÄR SÅ SJUKT TRÖTT PÅ ATT GÅ OCH VÄNTA! nu väntar ja INTE LÄNGRE! du får skylla dig själv nu!
Här har ja gått och ställt upp och allt och så skiter du bara i de!!

Ni kanske kan förstå att ja är arg?!
Jag är arg,ledsen,sårad och besviken,ALLT på en gång!

Helgen har inte varit som ja bestämt att den skulle va.. så ja är GANSKA SÅ IRRITERAD och ARG nu!
Jag är så SJUKT ARG att ja skulle kunna EXPLODERA här och nu!
Min ilska börja först när "nån" i Sjöbo snakca skit,och efter de så har allt bara
byggts på!
Tycker baras synd om min omgivning som får stå ut med mig,men vet ni vad?! Pallar ni inte med mig så kan ni DRA!

a! ska inte bara sitta och vräka av mig,sorry,men ibland (ganska så ofta på senaste tiden) har ja behövt de!
som sagt,pallar ni inte med de så DRA!

Imorgon ska ja lämna tillbaka Troja =/ vill inte men Alex saknar henne..
Så nu är det BESTÄMT! när ja flyttat så ska vi skaffa hund! SÅ  DE E SÅ!

NÄ om man skulle gå o lugna ner sig lite innan Emilia vaknar..

ses<3

Kommentarer

Postat av: Jenny

Hej.. varför flyttar ni inte ifrån Sjöbo? Så slipper ni allt jävla skitsnack. Det e de bästa jag gjort att flytta ifrån den hålan.. Där bor bara pack i Sjöbo...

Man lägger ner en massa onödig energi på att vara irriterad. De e så dumt..

2009-06-21 @ 14:05:55
URL: http://liljan81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback