do you take me for a fool?

2009-06-14 @ 21:24:58
det inte hänt så mycket,jag har träffat pappa och dom,Ganska så trevligt,vi drack lite vin och grillade.. UR MYSIGT! och det behövde jag verkligen. TACK FÖR EN UNDERBR HELG!

Nu är man tillbaka till verkligheten,så imorgon ska ja börja min dag med att ringa runt till en massa läkare o skit o mög! För det är vad det är!
SKIT OCH MÖG!

Jag är så sjukt trött på folk som går & spelar så oskyldiga,att dom ALDRIG gör fel eller snakcar SKIT om en, och så tror dom på fullaste ALLVAR att man inte får REDA på de! daa..vi bor i SJÖBO, här får man REDA PÅ ALLT!
Så ja säger,NÄSTA gång DU vill snacka SKIT om oss så gör de till någon som INTE KÄNNER OSS!

Nä nu ska ja RÖKA(!)  och ta en kopp te!
Är det någon som har problem med att ja rökar så varsågod, jag är öppen för ALLT!
 come on bitch! COME ON!







ses<3

Kommentarer

Postat av: Tezzan

Men älskade gumman!Det e väl endast DIN ensak om du röker..eller hur? det har INGEN annan med att göra.. Där e dem som röker under tiden som dem är gravida oxå..o dem e ganska så många.. o du ammar ju inte ens så vad e problemet?Folk e fan inte kloka... Dem tar upp minsta lilla bagatell bara för att få lov att snacka skit om folk... Strunta i dem gumman!Dem e inte värda din fina energi..Puss o kram

2009-06-15 @ 11:00:50
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback